środa, 2 stycznia 2019

Nowy Rok-Stary ja...

Witam Was wszystkich w 2019 roku! Nowy rok ale nie bójcie się-ja nadal będę narzekał i smęcił. Na początku jednak chciałbym Wam życzyć aby ten 2019 rok był najlepszym w waszym życiu, pełnym radości, miłości, zdrowia a przede wszystkim Boga :). Niech się spełni każde wasze marzenie. Ja również mam swoje i liczę, że uda mi się je zrealizować. Przesyłam Wam również wiele miłości, bo wszystko co teraz do Was piszę jest pisane prosto z mojego serca.
Z nowym rokiem przybywają nowe obowiązki. Dziś powróciłem na swoją stancję po prawie dwóch tygodniach odpoczynku.Takie powroty nigdy nie są łatwe. Sam...wokół tylko ściany i brak możliwości jakiejkolwiek rozmowy. W ostatnich dniach dzieje się też to, że nawet przez  Messengera wykonuję bardzo mało rozmów. Nie jest łatwo być i żyć w takich sytuacjach gdy siedzisz absolutnie sam a w głowie masz tysiąc przeróżnych myśli. Ja jednak i z tego postaram się wyciągnąć pewną lekcję. Bardzo chciałbym podzielić się z Wami również tym. Chodzi o to, że chyba nauczyłem się tego, by maksymalnie koncentrować się nad zadaniem postawionym przede mną. Mam nadzieję, że nie będę myślał nad tym co daleko przede mną, tylko na tym, by jak najlepiej wykonać takie zadanie, które czeka na mnie w najbliższej przyszłości. W okresie świąt otrzymałem wiele życzeń, jednak tak naprawdę tylko dwie osoby złożyły mi takie życzenia, które miały dla mnie głęboki sens i które na pewno zapamiętam. Najwięcej razy usłyszałem ,,Zdanej matury i obyś dostał się na jak najlepsze studia". Na takie słowa zawsze odpowiadałem, że to nie jest najważniejsze. Jest niezwykle ważne, ale są rzeczy naprawdę o wiele ważniejsze. Nie mogę skupiać się na tym co czeka mnie za 5 miesięcy. Nawet do tej matury trzeba podchodzić z dnia na dzień. Gdybym pochłonął się w takiej nauce to pewnie zaniedbałbym rodzinę, przyjaciół czy inne bardzo ważne dla mnie osoby. A co by było gdyby dzień przed maturą przyszedł po mnie Jezus i powiedziałby: ,,Kamil na Ciebie już czas" a ja byłbym na to w ogóle nieprzygotowany? Miałbym Mu powiedzieć, że autarkia to samowystarczalność danego państwa w dziedzinie handlu?Chyba by nie przeszło...Są rzeczy ważne i ważniejsze. Skupiaj się nad tym co przed Tobą, nie oglądaj się na innych. Jeśli masz sprzedać jakąś rzecz, nie myśl o tym co kupisz za otrzymane pieniądze lub ile  otrzymasz tych pieniędzy. Zrób tak by sprzedawana rzecz była w jak najlepszym stanie i by ktoś mógł z niej swobodnie korzystać.Dawaj radość innym teraz, nie odkładaj tego na później. Sprawiaj, by ludzie mieli o Tobie dobre zdanie i mówili,,świetnie wykonał swoją robotę". Wkładaj w swoją pracę pełną miłość, bo wszystko co jest czynione z miłości do innych jest piękne.Ktoś na pewno Ci za to podziękuje...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

,,Oddzielić przyszłość od przeszłości".

                    ,,Oddzielić przyszłość od przeszłości"      Dzień dobry! Po bardzo długiej nieobecności spowodowanej wieloma czyn...