środa, 8 sierpnia 2018

Codzienne rozmyślania #11





Dobry wieczór bądź dzień dobry w zależności kiedy to czytasz Drogi Czytelniku!

Każdy z nas boryka się teraz pewnie z problemem tego gorąca, które mamy za oknem....Łączę się z wami kochani !

No ale cóż trzeba jakoś funkcjonować i żyć dalej, bo jak kiedyś ktoś powiedział ,,Życie jest piękne".

Jednak w ostatnim czasie trochę u siebie ale przede wszystkim u ludzi, z którymi się ostatnio często spotykam, widzę częściej powagę i ponurość,aniżeli radość.Zdecydowanie brakuje nam takiej fajnej spontaniczności. Nie będziesz komuś wierny w wielkich sprawach jeśli nie będziesz wierny w w sprawach tych najmniejszych. Tak samo dzieje się z naszą radością. Jeśli nie znajdziesz piękna w rzeczy, która wydaje się z pozoru mała, nie znajdziesz również piękna i szczęścia w rzeczach tych dużych...Jestem wielkim fanem kolarstwa i aktualnie odbywa się nasz narodowy wyścig Tour de Pologne. Zarówno wczoraj jak i dziś na etapach zwyciężał Michał Kwiatkowski.  Wczoraj i dziś spędziłem po 3 godziny przed telewizorem tylko po to, by oglądać jak około 150 facetów jedzie na rowerach. Ale taka jest moja pasja i nic z tym nie zrobię i nie chcę robić. Także zarówno wczoraj i dziś w moim domu zapanował wielki wrzask i radość, no bo przecież Polak Rodak wygrał co nie ? Oberwało mi się trochę od mamy, którą pozdrawiam, za to,że głośno krzyczę, ale to przecież nie zależało ode mnie- to właśnie moja spontaniczna radość i pewnie nigdy się jej nie wyzbędę. Cieszmy się każdą przeżytą chwilą. Naprawdę z tych małych rzeczy może się kiedyś zrodzić coś wielkiego i pięknego. Dlatego też po raz kolejny zachęcam do dążenia spełnienia swoich marzeń. To właśnie one dają nam taką satysfakcję i radość. To dzięki nim nasze życie staje się lepsze. Pozdrawiam cieplutko i zapraszam do kolejnego postu ! :)

2 komentarze:

  1. Spontaniczność? Moja paczka zna to słowo aż za dobrze, ponieważ nigdy nie potrafią nic zaplanować wcześniej. -,-

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo lubię tą piosenkę Sylwii :) zgadzam się z Tobą w 100% z tym że warto się cieszyć z tego co się ma bo po pierwsze inni mogą mieć gorzej od nas, po drugie zazwyczaj coś nie trwa wiecznie więc warto celebrować każdą cenną radosną chwilę i po trzecie jak nie mamy radości z małej rzeczy to nie mam jej również z wielkiej :)
    pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń

,,Oddzielić przyszłość od przeszłości".

                    ,,Oddzielić przyszłość od przeszłości"      Dzień dobry! Po bardzo długiej nieobecności spowodowanej wieloma czyn...