poniedziałek, 30 lipca 2018

LATO MUZYKA ZABAWA-ZAMOŚĆ 2018!!!

    Na początku dzisiejszego postu pragnę Was bardzo przeprosić za brak wpisów w ostatnim czasie, ale byłem i jestem pochłonięty innymi zajęciami dlatego też proszę o wyrozumiałość.
    Mam nadzieję, że dobrą rekompensatą będzie krótka relacja z wczorajszego koncertu, który odbył się w Zamościu-Lato Muzyka Zabawa. Koncert był również transmitowany przez TVP2. Nie ukrywam, że bycie na tym koncercie to przeżycie z pewnością na całe życie. To co tam się wczoraj wydarzyło było niesamowite-świetna atmosfera, świetna energia, świetna organizacja przez miasto Zamość (jestem dumny jako mieszkaniec tego miasta),przemili i genialni prowadzący-Mateusz Szymkowiak, Kamil Nosel, Izabella Krzan i Ida Nowakowska a przede wszystkim wielkie gwiazdy na scenie:
  • Michał Szpak,
  • Sarsa,
  • Margaret,
  • Patrycja Markowska,
  • Natalia Szroeder,
  • Formacja Nieżywych Schabuff,
  • Gromee & Lucas Meijer,
  • Leszcze,
  • Rafał Brzozowski,
  • Marta Gałuszewska,
  • 4Dreamers.
  • Ray Wilson
To właśnie to wszystko złożyło się na doskonałą promocję tego miasta oraz na to, że ludzie,którzy na co dzień są pochłonięci rutyną mogli się świetnie bawić. O tym wydarzeniu właściwie można pisać tylko w superlatywach. Wielkie gwiazdy nie zawiodły-każdy zaprezentował swój nieprzeciętny talent i nie da się nikogo wyróżnić, jednak trzeba wspomnieć o dwóch duetach: Rafał Brzozowski z Natalią Szroeder, którzy otworzyli koncert piosenką poświęconą zmarłej, świetnej wokalistce-Korze oraz Patrycja Markowska z Rayem Wilsonem, którzy swoją piosenką zabrali nas w jakiś inny świat-świat nadziei! Do tej pory mam ciarki, gdy przypominam sobie wczorajszy dzień. Oby więcej tak zorganizowanych imprez. Powtórkę będzie można obejrzeć jutro w nocy o godzinie 0:40 w telewizji TVP ROZRYWKA. Jeszcze raz brawo Zamość i brawo Telewizja Publiczna. Dziękujemy! 
A tu mała porcja zdjęć i filmików z koncertu :) P.S Dziękuję jeszcze Agacie i Kasi, z którymi się świetnie bawiłem podczas koncertu i dzięki którym miałem takie super miejsce! Pozdrawiam Buźka ! 
















4 komentarze:

,,Oddzielić przyszłość od przeszłości".

                    ,,Oddzielić przyszłość od przeszłości"      Dzień dobry! Po bardzo długiej nieobecności spowodowanej wieloma czyn...