poniedziałek, 23 lipca 2018

Codzienne rozmyślania #7

  Witam w moich kolejnych rozważaniach na temat życia :).Wczoraj nie było postu,gdyż mnie nie było w domu.
  Dziś już na szczęście jestem i zapraszam do lektury dzisiejszego tematu. Pisałem już o tym jak bardzo czas nam ucieka. W dzisiejszej dobie jest nieuniknione...Podczas gdy wszystko dookoła nas tak szybko pędzi warto się zatrzymać na pewien moment i zrobić sobie taki swój wewnętrzny rachunek sumienia. Co zrobiłem dziś dobrze, a co warto poprawić na przyszłość? ,,Non omnis moriar"-nie wszystek umrę. Czy chcemy, by ktoś kiedyś o nas pamiętał w dobrym tego słowa znaczeniu,czy raczej chcemy odejść w niepamięć? Warto wygospodarować sobie jeden dzień na jakiś czas, zamknąć się w sobie,wyciszyć się i wszystko przemyśleć. Nikt z nas nigdy nie osiągnie stanu idealności, ale tylko ci najlepsi będą do niej podążali. Nie starajmy się być jak ktoś inny..Piszmy własną historię-każdy jest w czymś dobry,każdy ma jakieś umiejętności i powinien je rozwijać. W tym wszystkim jednak należy znaleźć złoty środek. Jeśli to osiągniemy nasze życie nagle stanie się dużo łatwiejsze.


A tu podsyłam wam kawałek zespołu Sonic, na koncercie którego byłem wczoraj. Gorąco polecam kawałki tego zespołu...Wokalistka zespołu to osoba przemiła...Dawno takiej nie spotkałem,oby takich więcej :) Pozdrowionka <3
Sonic- A miało być tak pięknie

2 komentarze:

  1. ,,Ten czas zapier... jak dziki zając." zapamiętam do dziś odkąd pierwszy raz przeczytałam na ask.fm

    OdpowiedzUsuń
  2. Kamil, masz absolutną rację! Niestety czas pędzi niczym expres. Dlatego ludzie nie powinni siedzieć w miejscu i zostawić po sobie ślad. Dalej zachęcaj ludzi do tego, dzięki takim postom. Dobra robota :P

    OdpowiedzUsuń

,,Oddzielić przyszłość od przeszłości".

                    ,,Oddzielić przyszłość od przeszłości"      Dzień dobry! Po bardzo długiej nieobecności spowodowanej wieloma czyn...