środa, 1 sierpnia 2018

Codzienne rozmyślania #8



W dniu dzisiejszym mój post nie może zacząć się inaczej jak tylko od oddania wielkiej czci i chwały bohaterom, którzy 74 lat temu nie zastanawiali się co stanie się z ich życiem i ruszyli w obronie ukochanej ojczyźnie. Jestem dumny z bycia Polakiem i jestem dumny z moich przodków. Dziękujemy i pamiętamy!

Dzisiejszy post będzie trochę właśnie związany z tymi ludźmi... Moje życie jest tak poukładane,że często mam do czynienia z pracą w grupach. Zawsze pojawia się ten problem: każdy chce być ważny i każdy chce by tylko te najważniejsze zasługi były im przypisywane. Jeśli jest praca w grupie to jest ona tylko wtedy efektywna  gdy każdy czynnik zadziała prawidłowo...nawet ten najdrobniejszy. W każdym zespole każdy jest tak samo ważny a tak często mamy problem z uświadomieniem sobie tego. Co by było gdyby któryś z powstańców ,,strzelił focha" i nie brał udziału w powstaniu? A my właśnie od wielu lat borykamy się z jednym i tym samym problemem..Czy puzzle wyglądają estetycznie bez choćby jednego elementu? Tak samo jest w naszym życiu: żeby wszystko zagrało idealnie-każdy element musi doskonale funkcjonować...nawet ten, który nam wydaje się być drobnym.Dlatego nie bójmy się również trudnych wyzwań! Działajmy w zespołach i pamiętajmy, że razem możemy więcej!


To tyle jeśli chodzi o dzisiejsze rozmyślania.Mam nadzieję, że Ci się podobają więc zapraszam do obserwacji mojego bloga i polubienia strony na FB:  FACEBOOK :)

2 komentarze:

  1. bardzo mądrze napisane! :) powinniśmy brać przykład z Powstańców :) w grupie siła :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

,,Oddzielić przyszłość od przeszłości".

                    ,,Oddzielić przyszłość od przeszłości"      Dzień dobry! Po bardzo długiej nieobecności spowodowanej wieloma czyn...