wtorek, 17 lipca 2018

Codzienne rozmyślania #2

Słuchajcie dziś odkryłem coś co jest zdumiewające, coś co mnie osobiście przeraża.Wiecie niby świat poszedł do przodu...wszystko się rozwija tymczasem my jakby z każdym dniem się cofamy.Mamy jakieś niesamowite rozdwojenie jaźni. Wydaje nam się, że to my wszystko wiemy najlepiej, że nie potrzebujemy niczyjej pomocy, że sami świetnie sobie ze wszystkim poradzimy. Mamy problem z odróżnieniem dobrych osób od tych złych. Przez chwilę będę w waszej psychice i powiem jakich wyborów dokonywaliście. Miałeś kiedyś z pewnością taką osobę, która Ci się mega podobała...jednak ona albo nie wiedziała o twoim istnieniu albo robiła wszystko, by jak najszybciej Cię spławić. Ty jednak nie poddałeś się i walczyłeś z wiatrakami podczas gdy obok była osoba, której ty się z kolei podobałeś jednak uznałeś, że ,,kto to w ogóle jest? po co mi taki ktoś?" Miałeś tak, prawda? Wiem, że tak. Mówi się ,,nie czyń drugiemu co Tobie nie miłe" ale czy ktoś się w ogóle do tego stosuje? To jest właśnie to rozdwojenie jaźni. Ranimy te osoby,którym naprawdę na nas zależy. Teraz inny prosty przykład: Gdy zranimy swojego chłopaka lub swoją dziewczynę lub przyjaciela to rozpaczamy długo i zastanawiamy się jak przeprosić tak żeby wybaczył. Bardzo dobrze robimy. Ale spójrzmy na to z tej strony. Jest taki ktoś jak Pan Bóg. On dał nam wszystko. Popełniamy błędy,grzeszymy taka nasza natura ale czy tak samo rozpaczamy, że krzywdzimy Jego? Niestety nie sądzę, żeby tak było. To jakaś abstrakcja, ale tak niestety jest. Sprawiamy innym przykrość często nie mając tej świadomości. Traktujmy wszystkich równo. Jeżeli skrzywdziłeś osobę, która jest Ci prawie obca-przeproś ją tak jakby to był Twój brat.
      I w sumie to cały mój przekaz na dziś :) Mam do Ciebie drogi czytelniku jeszcze jedną prośbę! Jeśli to czytasz i Ci się podoba daj komentarz i wyślij link mojego bloga swojemu znajomemu. Dla Ciebie będzie to niewielki wysiłek a dla mnie wielka nagroda ;) !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

,,Oddzielić przyszłość od przeszłości".

                    ,,Oddzielić przyszłość od przeszłości"      Dzień dobry! Po bardzo długiej nieobecności spowodowanej wieloma czyn...