środa, 18 lipca 2018

Codzienne rozmyślania #3

Ten blog ma bawić i uczyć więc:
 1. Przychodzi baba do lekarza: 
- Witam! Co pani najbardziej dokucza? 
- Mąż, ale ja do pana doktora w innej sprawie.
2.Adenozyna – organiczny związek chemiczny z grupy nukleozydów, zbudowany z adeniny połączonej z pierwszym węglem pierścienia rybozy wiązaniem β-N9-glikozydowym.
 A teraz do rozmyślań. Ludzie jak my narzekamy... Nie mam pojęcia dlaczego ale to objęło chyba każdego z nas. Często słyszę ''Ale dziś zła pogoda zbyt gorąco" Następnego dnia,gdy pada ''Ciągle pada i pada no kiedy w końcu przestanie?"
Dzisiejszy dzień w naszym kochanym kraju zdominowało przesłuchanie jakiegoś gościa od Amber Gold. Mnie osobiście to nie obchodziło no i olałem to... Tymczasem na drugim końcu planety odbyła się konferencja uratowanych piłkarzy z Tajlandii. Jest to mój blog i moje zdanie,więc je wypowiem : No kretyn wymyślił tę konferencję. Ja wiem, że to bardzo medialne i szybko wszędzie się sprzedało, ale myślę, że dla tych chłopaków to była po prostu katastrofa..Oni znów musieli to przeżyć. Pytanie o tym, że zmarł ratownik podczas ich ratowania było szczytem jakiegoś kretyństwa. Co oni mieli powiedzieć? Wiadomo, że w ich psychice będzie to siedziało do końca życia. Większość z nich nie powiedzieli rodzicom, że idą do jaskini co oczywiście dziennikarze również musieli wypomnieć. Na szczęście chłopcy wyglądali na zdrowych i szczęśliwych. Nadal chcą być piłkarzami. I to jest fenomenalne. Będąc w takiej sytuacji oni nie narzekają. Biorą problem na klatę i idą z tym do przodu. Moim zdaniem to właśnie dlatego są bohaterami. Nie patrzą na innych tylko spoglądają w przyszłość i próbują ją sobie poukładać tak po swojemu. Ja wiem, że ktoś nad nimi czuwał, bo pewnie bez tego już by ich nie było, ale mimo wszystko bije od nich taka pozytywna energia. Będąc w sklepie zwykłe ,,Miłego dnia " sprawia,że ten dzień naprawdę od razu staje się lepszy. Każde miłe słowo wypowiedziane w każdym dowolnym miejscu daje radość innym. APELUJĘ :) - nieśmy radość innym i nie narzekajmy na naszą obecną sytuację, bo zapewniam,iż zawsze może być gorzej a każde wypowiedziane przez nas słowo może być tym ostatnim. Także wykorzystujmy nasz język i nasze słowa jakoś  z pożytkiem dla wszystkich :)

    I teraz takie ogłoszonko :D Jutro postaram się ogarnąć baterie do mojej kamerki,więc może porobię kilka zdjęć lub nakręcę jakiś filmik i go tu umieszczę. Czuwajcie i bądźcie na bieżąco pozdrawiam cieplutko Kochani! 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

,,Oddzielić przyszłość od przeszłości".

                    ,,Oddzielić przyszłość od przeszłości"      Dzień dobry! Po bardzo długiej nieobecności spowodowanej wieloma czyn...