czwartek, 19 lipca 2018

Codzienne rozmyślania #4

    Dzisiejszy dzień w moim wykonaniu był jednym z gorszych w ostatnim czasie. Wstałem, od rana  czekała na mnie praca później wyjazd i w ogóle wszystko to ułożyło się dla mnie w zły sposób. Pisałem wczoraj o tym, by nie narzekać.. tak wiem i chcę, żebyście wiedzieli, że to nie jest narzekanie. Pragnę Wam ukazać w ten sposób rutynę naszego życia...Codziennie wstajemy, jemy śniadanie, włączamy telewizję, patrzymy co dzieję się w ,,Internetach". I zobaczcie, że tak mija nam tyle czasu. Dziś podczas przerwy w pracy włączyłem jeden z kanałów informacyjnych i zobaczyłem co dzieje się w kraju- burze, które spowodowały poważne szkody i możliwość wystąpienia powodzi. Wtedy zdałem sobie sprawę z tego, że ta sama sytuacja mogłaby spotkać mnie. Cały dorobek życia moich rodziców mógłby zostać zniszczony. I co wtedy? Gdzie się podziać? Bardzo współczuję tym rodzinom i łączę się z nimi w moich modlitwach. 
    Wieczorem, gdy myślałem o czym napisać dzisiejszy post natknąłem się na kolejną informację w Internecie. 25-letni sportowiec, który jeszcze 4 lata temu zdobył dla Kazachstanu pierwszy medal na Zimowych Igrzyskach Olimpijskich w łyżwiarstwie figurowym, został dziś dźgnięty nożem w udo a po przewiezieniu go do szpitala zmarł. Powód tego morderstwa ? Napastnicy chcieli ukraść z jego samochodu...lusterko, a on ich nakrył. Co jeszcze jesteśmy w stanie zrobić dla zaspokojenia naszych potrzeb? Czy rzeczy materialne są dla nas czymś bez czego nie możemy żyć ? Serio?! Postarajmy się zmienić nasze życie- nasze przyzwyczajenia,przywiązania,naszą rutynę...Zacznijmy żyć tak,by nie żałować, że coś mogliśmy zrobić źle...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

,,Oddzielić przyszłość od przeszłości".

                    ,,Oddzielić przyszłość od przeszłości"      Dzień dobry! Po bardzo długiej nieobecności spowodowanej wieloma czyn...