piątek, 20 lipca 2018

Codzienne rozmyślania #5

Witam w kolejnym epizodzie moich rozmyślań. Podczas dzisiejszego dnia dużo myślałem o czym tu napisać na wieczór...Co najgorsze nie miałem pomysłów jaki temat dziś poruszyć. Wtedy właśnie pomyślałem o moim-naszym życiu w tym kontekście...My często nie mamy pomysłów co zrobić ze swoim życiem i kończy się tak, że mija kolejny dzień, który spokojnie możemy nazwać dniem bez historii. Czas leci nieustannie a my cały czas stoimy w tym samym miejscu. Przestrzeń dookoła nas staje się jakaś pusta. Warto co rana postawić sobie jakiś konkretny cel, który mamy sobie w danym dniu wykonać. Ja sobie tak robię i muszę przyznać, że mało kiedy to wychodzi. Wszystko zaczyna się od tego, że jesteśmy bardzo prostym stworzeniem i potykamy się w swoim życiu. Najczęstszą przyczyną jest lenistwo. Naszą uwagę zbyt często przykuwa telefon, różne aplikacje, które nas ogłupiają...Trzeba z nich korzystać, bo z wszystkiego można wyciągnąć coś mądrego, jednak znajdźmy na wszystko czas...Czas na aplikację,czas na rozmowę z rodziną,przyjaciółmi,czas na pomoc innym,czas na rozwijanie swoich zainteresowań. Jak to się mówi w sporcie: ,,Kto nie idzie do przodu ten się cofa". Jest to banał, z którego tak wiele można wyciągnąć do naszego życia. WNIOSEK NA DZIŚ :) : ROZWIJAJMY SIĘ 


***INFORMACJA OGŁOSZENIE***Zgodnie z dzisiejszym postem postanowiłem się rozwijać :) Więc jutro oprócz postu pojawi się również filmik z moim udziałem..Jest to niespodzianka :) Posty będą o tej samej jakże poważnej tematyce, jednak postanowiłem, iż filmiki będą wnosiły na stronę trochę humoru o czym przekonacie się już jutro :) Śledźcie mnie na bieżąco również na Facebooku :www.facebook.com/Subiektywny-punkt-widzenia-Kamila-2167610316807077/


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

,,Oddzielić przyszłość od przeszłości".

                    ,,Oddzielić przyszłość od przeszłości"      Dzień dobry! Po bardzo długiej nieobecności spowodowanej wieloma czyn...